بانک مو چیست؟ همه چیز درباره بانک مو زیمالب

در واقع به این صورت است که، بخش بسیاری از گرافت‌ها به صورت نواری برداشته می‌شود و برای افزایش تراکم و یا حتی بهبود نتیجه از برداشت تک تار و یا FUT استفاده می‌شود. کاشت مو طبیعی یک فرایند زیبایی برای انتقال فولیکول‌های مو از یک ناحیه سر و یا حتی بدن به نواحی کم پشت و یا بدون مو گفته می‌شود.

هر گاه طاسی به حدی باشد که نیاز به گرافت موی بیشتر احساس شود برای برداشت گرافت مو از بانک فرد از دو روش جراحی و بدون جراحی همزمان استفاده میشود که به این روش ترکیبی می گویند. این افراد ممکن است بعد از کاشت مو دوباره دچار ریزش مو شوند.

درجه نوروود، درجه VI و VII مراحل طاسی گسترده و پیشرفته‌ای است که باعث ایجاد طاسی وسیع تری می‌شود و فقط یک تار مو در پشت و کنار سر باقی می‌گذارد. در نتیجه بیماران برای به دست آوردن پوشش قابل قبول در آن ناحیه به تعداد بیشتری پیوند فولیکول نیاز دارند. در مرحله‌ اول، بانک مو را جهت برداشتن گرافت‌ها آماده می کنند. در این مرحله‌ متخصص کاشت مو، ناحیه‌ اهداکننده را استریل و سپس آن را به طور موضعی بی‌حس می‌کند.

آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی همراه با کادری مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر خدمات زیبایی، است.

عمل کاشت موی سر در کلینیک ایران نوین با استفاده از متدهای روز دنیا مانند FUE و FUT زیر نظر بهترین و مجرب ترین پزشکان کاشت مو انجام می شود. تجربه 18 ساله و بکارگیری جدیدترین تکنیک های کاشت مو در این کلینیک برای شما بهترین نتیجه را به ارمغان می آورد.

پس از کاشت موهای سر به هر روشی، ممکن است درد در پوست را حس کنید و نیاز باشد از یکسری داروها استفاده کنید. بسیاری از پزشکان ماینوکسیدیل (Rogaine) یا داروی رشد مو فیناستراید (Propecia) را برای بهبود رشد مجدد مو تجویز می‌کنند. این داروها همچنین به کاهش یا توقف ریزش مو در آینده هم کمک می‌کند.

آیا کاشت مو روش مؤثری است؟

اگر چنین امری ناراحت‌کننده است، داروهایی برای آرام سازی تورم وجود دارد. به علاوه، بیماران باید اگر پوست سر آن‌ها شروع به خارش کرد مراقب باشند، چون خاراندن پوست سر وضعیت را حادتر و باعث شکل‌گیری دلمه‌های پوستی می‌شود. از یک مرطوب‌کننده یا شامپو برای برطرف کردن خارش می‌شود استفاده کرد. به دنبال موفقیت‌های کسب شده جراحان نیز توجهی بیشتری به این کلیت ماجرای گرافت‌های کاشته شده معطوف ساختند.

قبل از اقدام به جراحی کاشت مو سر ، باید علل ریزش مو بررسی شود تا بتوان تصمیم درستی در مورد انجام یا عدم انجام جراحی گرفت. همان طور که می دانید، علل متعددی در ریزش و کم پشت آن نقش دارد. عواملی مانند وراثت، تنش های روحی، تغذیه ی نامناسب از عواملی هستند که در ریزش مو ، دخیل هستند. کسب نتیجه دلخواه از عمل پیوند مو به موارد مختلفی وابسته است.

این روش به دلایل زیادی برای افراد خاص استفاده می‌شود همچنین با در نظر گرفتن تشابه آن با دیگر روش‌ها زیاد کاربردی نمی‌باشد. در ادامه بهترین روش های کاشت مو و کاربردی ترین آن‌ها را بیان کرده ایم. با استفاده از روش fut (میکروسرجری) یک نوار یک تا دو سانتی متری از بانک موی پشت سر فرد با روش بی‏ حسی موضعی و بدون احساس درد برداشته می شود. محل برداشتن پس از ترمیم  که به صورت یک خط نازک است، بلافاصله بعد از بخیه توسط موهای اطراف آن پنهان می‏ شود.

بهترین کار برای برگشتن موهای از دست رفته کاشت مو میباشد ، به این دلیل که روش های دیگر یا یک روش ماندگار نیستند یا اینکه بعد از مدتی بدلیل مشکلات زیادی به حالت اولیه برگشت داده خواهند شد. این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد. از هفته‌ی دوم تا ماه دوم پس از کاشت (حدودا ۴۰ روز بعد از کاشت مو)، موهای جدید شما شروع به ریزش می‌کنند.

لازم به ذکر است که این روش تکنیکی قدیمی محسوب می شود و با مشکلاتی همراه است. به همین دلیل در کلینیک کاشت موی دکتر نیلفروش زاده انجام نمی شود.

به دلیل اینکه فولیکول ها به صورت تک تک انتقال می یابد، مدت زمان عمل FUE بیشتر از FUT است. کاشت مو بصورت طبیعی یکی از پرطرفدارترین روش های درمان طاسی است که امروزه به دلیل شرایط زندگی و یا ژنتیکی مورد توجه عموم افراد قرار گرفته است . به طور کلی کاشت مو روشی از جراحی است که با انتخاب ریشه های مناسب برای پیوند مو می توان از ریزش مجدد مو ها جلوگیری کرد . با توجه به شرایط فرد می توان روش های مختلفی را برای این عمل در نظر داشت.

در این روش با بی حسی موضعی محل برداشت مو ها باعث می شود که درد و خون ریزی به حداقل برسد .

با این‌حال مواردی وجود دارد که به کمک his explanation برای زنان بهبود قابل‌توجهی در ظاهر آن‌ها ایجاد می‌شود. کاشت مو تکنیکی در جراحی زیبایی است که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه‌ی اهدا کننده به ناحیه‌ی در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شود. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه‌ی طاس برده می‌شوند. به طور کلی ریزش موها به عوامل مختلفی از جمله رژیم غذایی، فشار و استرس، بیماری‌ها، عدم تعادل هورمونی و مصرف برخی از داروها مربوط می‌شود.

به همین دلیل نیز بسیاری از افرادی که از کم پشتی شدید و طاسی سر رنج می برند معمولا کاشت مو را برای درمان انتخاب می کنند.

۶- برداشت و معاینه فولیکول‌های مو

درصورتی‌که قصد کاشت مو به روش fue را دارید، حتما با متخصص پوست و مو و زیبایی مشاوره داشته باشید تا مطمئن شوید کاندید مناسبی برای آن هستید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین متخصصان ارتباط برقرار کنید.

  • درصورتی‌که قصد کاشت مو به روش fue را دارید، حتما با متخصص پوست و مو و زیبایی مشاوره داشته باشید تا مطمئن شوید کاندید مناسبی برای آن هستید.
  • در این روش با بی حسی موضعی محل برداشت مو ها باعث می شود که درد و خون ریزی به حداقل برسد .
  • قلم ایمپلنتر  (قلم های کاشت مو ) دیگر مشکلات کاشت توسط تیغ و پنس را به طور کامل مرتفع گردانده است.
  • این روش نیز مشابه به تکنیک FIT می‌باشد و تنها تفاوت آن در این است که فولیکول‌های مورد نیاز با کمک ابزارهای جدیدتر و به صورت اتوماتیک برداشته می‌شوند.

طاس شدن یا عقب رفتن خط مو می­‌تواند افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد؛ اما برای مردان در اوایل بیست سالگی این مسئله می­‌تواند نگران­‌کننده باشد. طاسی در مردان ممکن است ژنتیکی و حتی ناشی از تغییرات هورمونی باشد. تحقیقات نشان داده ­است که در سن ۳۵ سالگی، دو سوم مردان تا حدی دچار ریزش مو می­‌شوند، این تعداد در ۵۰ سالگی به ۸۵ درصد مردان افزایش می‌­یابد. معمولا بیماران در سنین ۲۵ تا ۵۰ سالگی به عنوان مناسب‌­ترین گزینه برای جراحی کاشت مو در نظر گرفته می­‌شوند.

به دلیل افزایش میزان ریزش مو در مردان و زنان یکی از رایج ترین تکنیک های زیبایی کاشت مو به روش ترکیبی، ترکیب روش های FUT + FUE + BHT است. تکنیک های قبلی قدیمی، ابتدایی و ناکارآمد بودند و نتایج نامطلوبی از خود به جای می‌گذاشتند. امروزه در بین افراد طاس، تمایل به کاشت مو با چگالی بالا بسیار رایج شده است.

در ریزش موی ارثی به مرور زمان موها نازک می‌شود و از حجم آن‌ها هم کاسته خواهد شد. یکی از بیماری‌هایی که به دنبال ضعف در سیستم دفاعی بدن ایجاد می‌شود، لوپوس است. در این بیماری سیستم دفاعی بدن به سلول‌های خودی که در برابر بیماری از بدن مراقبت می‌کنند، حمله خواهد کرد. افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند دچار ریزش موی شدیدی خواهند شد.

بهترین و جدیدترین تکنیک کاشت مو در ایران چیست؟

با سلام ، ممنون از اعتماد شما جهت انتخاب کلینیک کاشت مو تهران بیوتی به منظور درمان طاسی سر و رفع ریزش مو. با سلام، چنانچه میزان ریزش تشدید پیدا کرده و رشد مجدد موها متوقف شده باشد، جهت بررسی بیشتر نیاز به انجام آزمایشاتی است تا بهترین روش بازگشت موهای از دست رفته انتخاب گردد. عموما در صورتی که به موقع متوجه ریزش شدیی و عدم رشد مجدد موها شوید می توان از روش هایی همچون مزوتراپی مو جهت تقویت و رشد دوباره موها استفاده کرد.

هزینه کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت موی ایران نسبت به کشورهای همسایه بهتری است و به همین دلیل بسیاری از افراد از کشورهای خارجی برای این عمل زیبایی به ایران سفر می کنند. ساختمان مو از چند بخش ساقه مو یا همان تار مو و فولیکول مو یا همان پیاز مو تشکیل می شود.

چنانچه تمامی موارد لازم انجام شده است می توانید با کارشناسان ما جهت بررسی بیشتر در ارتباط باشید. با سلام، دریافت مشاوره برای انجام کاشت مو و یا سایر روش ها به صورت حضوری یا آنلاین در کلینیک تهران بیوتی به طور رایگان انجام می شود.

کاشت مو از پرطرفدارترین روش‌های کاشت طبیعی پیوند مو است، زیرا تنها روش دائمی برای رشد موهای طبیعی و پر شت است. هزینه کاشت مو با توجه به گرافت‌های مورد نیازبرای هر فرد و با توجه به تراکم موها و اینکه از چه روشی برای کاشت مو استفاده می‌کند متفاوت است.

به طور کلی از میکروگرافت‌ها برای ایجاد و پر کردن خطوط مو و از مینی گرافت‌ها برای پر کردن و ضخیم شدن مناطق طاس و نازک پشت خط مو استفاده می‌شود. هنگامی که پیوندها به اندازه یک دانه برنج بریده می‌شوند، دارای 2-4 تار مو هستند، آن را مینی گرافت می‌نامند. هنگامی که پیوندها به اندازه کمتر از یک دانه برنج بریده می‌شدند و تنها حاوی یک تار مو بودند، میکروگرافت نامیده می‌شوند. هزینه کاشت مو بستگی به دکتر زیبایی شما دارد و نرخ ثابتی برای قیمت کاشت مو وجود ندارد.

آنیل به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در غرب تهران، قادر به انجام تمامی روش های کاشت مو می باشد. انتخاب روش کاشت، با توجه به شرایط متقاضی در جلسات مشاوره ای توسط پزشک متخصص، تشخیص داده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا بطور کامل به بررسی هریک از روش های کاشت مو در کلینیک زیبایی آنیل بپردازیم. اگر قصد انجام کاشت مو به شیوه fue را دارید، باید به دکتر پوست و مو مراجعه کنید.

رشد مو بعد از کاشت مو

یکی از فاکتورهای لازم برای کاندید مناسب بودن، داشتن انتظارات واقع گرایانه است؛ بسیاری از افراد پس از انجام کاشت مو طبیعی از نتایج راضی نخواهند بود زیرا انتظارات آنها از پزشک برآورده نشده. همواره به یاد داشته باشید که هرکس تعداد محدودی فولیکول مناسب برای اهدا خواهد داشت به همین دلیل پزشکان گاهی از نقاط دیگر بدن نیز برای اهدا استفاده خواهند کرد که گاها انتظارات بیماران از نتیجه عمل کاشت مو برآورده نمی شود. ابزاری برای کاشت مو در روش کاشت میکروفیت می باشد که با سایز های ۶۰۰ الی ۱۸۰۰ میکرونی طراحی و ساخته شده است که عمل برش و جایگذاری گرافت مو را در یک مرحله انجام می دهد.

کاشت مو

سر به هیچ عنوان نباید شوره ، جوش و تاول داشته باشد در غیر اینصورت باید درمان شود.

فرآیند عمل کاشت مو به صورتی است که جراح، پیش از تزریق داروهای بی حسی ابتدا اقدام به تمیز کردن پوست سر شما می نماید و سپس پزشک جراح یکی از دو روش FIT یا FUT را برای انجام عمل کاشت مو سر شما انتخاب می کند. در کاشت به روش FUT پزشک جراح یک نوار ۶ الی ۱۰ اینچی از پشت سر که حاوی موهای قوی میباشد را از ناحیه برداشته و پوست را توسط بخیه می بندد. فوراَ پس از آن موهای دور این ناحیه به همراه آن مخفی می شود.

البته باید بدانید که دو روش مطرح شده در این قسمت، دو مشکل بزرگ دارد!

در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با متخصص پوست وجود دارد. متخصصان و جراحان معتقدند بهترین سن برای انجام عمل کاشت مو بین 25 تا 75 است زیرا پیش از 25 سالگی افراد ممکن است پس از انجام کاشت مو نیز دچار ریزش مو شوند و پس از 75 سالگی نیز ممکن است نتیجه مطلوب از کاشت مو طبیعی حاصل نشود. پوست سر هم مانند دیگر بخش‌های بدن دچار عفونت، قارچ و بیماری خواهد شد.

انواع روش های کاشت مو

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا به نیازها و خواسته‌های فردی و همچنین توصیه پزشک بر اساس شرایط بیمار بستگی دارد.

کاشت مو

بسیاری از افراد به دلایل موروثی یا بالارفتن سن دچار ریزش مو می شوند که موجب کاهش اعتماد به نفس آنها می شود. کاشت موی سر که یکی از جراحی های پرطرفدار در دنیا است برای این دسته از افراد بسیار مناسب است و باعث بازگشت موهای از دست رفته آنها می شود.

مهارت، تجربه، تجهیزات و متد درمانی در آنیل از دیگر عواملی است که بر کیفیت نتیجه و میزان تراکم کاشت تاثیر می‌گذارد. در انواع روش کاشت مو از جمله روش fue ممکن است فولیکول‌های مو تحریک شوند و فولیکولیت به وجود بیاید. این عارضه به شکل جوش‌های قرمز یا سفید در پوست سر دیده می‌شود.

پزشک با بررسی مقدار طاسی و وضعیت بانک مو بهترین روش درمان را پیشنهاد می‌دهد.

کاشت مو

تقریباً هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد و فقط با بلند کردن قسمت‌های دیگر مو می‌توان آن را پوشاند.

در این روش نوین، مرحله برداشت گرافت های مو بسته به نیاز بیمار با دو تکنیک هولدرهای اتوماتیک در سایز میکرون و در صورت نیاز و وجود سطح طاسی زیاد با روش تریکوفیتیک اسکارلت انجام می شود. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در میزان تراکم مو بعد از کاشت، متد و روش پیوند مو است.

هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد. درد یکی از اصلی‌ترین عوارض کاشت مو در مردان و زنان است که در روش FUT بیشتر بروز پیدا می‌کند. در این روش از برداشت نواری برای پیوند واحد فولیکولی استفاده می‌شود که احتمال آسیب رساندن به اعصاب محیطی را افزایش می‌دهد.

حتما دقت داشته باشید که در روزهای اول پس از کاشت موهای خود را نشویید و ترجیحا در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.