پمپ آب خانگی پارس موتور

این پمپ ها از یک الکتروموتور بهره می‌گیرند که انرژی مورد نیاز برای جا‌به‌جایی آب را فراهم ساخته و زمینه افزایش فشار را از طریق حرکت پروانه‌ها فرآهم می‌سازد.

پمپ آب

تعیین مقدار آبدهی (دبی) پمپ آب خانگی بر اساس SFU با در نظر گرفتن ضریب همزمانی در جدول زیر آورده شده است.

پمپ سیرکوله سمنان انرژی 2 اینچ HV

بطور کلی از پمپ آب جتی برای انتقال مایعات، سوخت‌های سبک، سیستم‌های تهویه، مصارف صنتعتی و خانگی و کشاورزی و پر کردن آب استخر استفاده می‌شود. این پدیده یکی از خطرناکترین حالتهایی است که ممکن است برای یک پمپ به وجود آید. آب یا هر مایع دیگری، در هر درجه حرارتی به ازای فشار معینی تبخیر می‌شود.

پمپ آب

دلیل این مسئله آن است که در صورت عدم وجود مخزن آب، پمپ آب با هر مرتبه باز شدن شیر آب، روشن می شود و با هر بار بستن آن نیز خاموش می شود و همین موضوع باعث می شود پمپ زودتر از حد معمول آسیب ببیند. این در حالی است که مادامی که آب درون مخزن آب پمپ های دارای مخزن وجود داشته باشد، باز و بسته شدن شیرهای آب ساختمان موجب روشن و خاموش شدن مداوم پمپ نمی شود. با این حال با نصب ست کنترل می توان این مشکل را تا حد زیادی مرتفع نمود. این قطعه که پمپ را به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می کند، کمک می کند تا پمپ دستگاه زمانی روشن شود که فشار آب به حداقل ممکن رسیده است.

پمپ سیرکوله سمنان انرژی 2 اینچ A7 تک فاز

این دستگاه توانسته رضایت بسیاری از مردم را در سراسر دنیا به خود جلب کند و به همین خاطر قیمت بهترین پمپ آب خانگی بی صدا به آن تعلق می‌گیرد. پمپ آب برند پنتاکس کمترین صدا را از خود تولید می‌کند و بااین‌حال قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. بنابراین وقتی می‌گوییم دبی پمپ آب خانگی تک واحدی 41 لیتر بر دقیقه است یعنی در هر دقیقه می‌تواند تا 41 لیتر آبرسانی را انجام دهد. روی برخی پمپ‌ها این مقدار بر اساس واحد مترمکعب بر ساعت که علامت اختصاری آن (M3/H) است محاسبه می‌شود.

پمپ آب

کارخانه‌های سازنده پمپ‌ها جهت مشخص نمودن شرایط و عملکردهای هر پمپ، منحنی‌های مختلفی را با انجام آزمایش‌های مشخصی به همراه درخواست مشتری ارائه می‌دهند. مسئله مهم کاربردی بودن این نمودارها بعد از
خرید و در هنگام بهره‌برداری از آن‌ها می‌باشد. سیال مورد استفاده جهت آزمون پمپ، بیشتر آب یا گازوییل، در دمای محیط می‌باشد. در صورتی که سیال پمپ شونده سیالی با لزجت بالاتر از آب باشد، بایستی با استفاده از ضرایب تصحیح، اصلاحات لازم بر روی منحنی عملکردی که با آب بدست آمده‌است، انجام شود.

البته باید به سایر پارامترهای پمپ آب مثل راندمان، توان مصرفی و غیره نیز دست یابید تا بتوانید بهترین نوع پمپ آب خانگی را خریداری کنید. در زمان خرید پمپ آب خانگی باید به کارکردی که از پمپ انتظار دارید نیز توجه کنید.

یکی از انواع پمپ آب که کاربردهای متعددی هم دارد پمپ آب خانگی است.

پمپ آب

برای مثال، پمپ‌های آب خانگی با ظرفیت کمتر ممکن است از قیمتی پایه و مناسب شروع شده و با افزایش ظرفیت و کیفیت، قیمت آن‌ها افزایش پیدا کند. بطور کلی عوامل مختلفی مانند قیمت پمپ، از مهمترین فاکتورهای یک انتخاب صحیح برای خرید پمپ آب هستند.

در ادامه نمای برش خورده سه نوع پمپ شامل پمپ بشقابی (سری AC)، پمپ جتی (سری AJm) و پمپ محیطی (سری APm) از برند لئو LEO نشان داده شده است. مکش پمپ‌های جتی و محیطی نسبت به بشقابی بیشتر است، بنابراین برای حالاتی که فشار در ورودی پمپ کم است استفاده از پمپ خانگی جتی قیمت پمپ آب خانگی کوچک توصیه می‌شود. و در پایان می‌توان بیان کرد به دلیل استفاده از لوله ونتوری و ساختار دیفیوزر، ساختار پمپ جتی از محیطی و بشقابی پیچیده تر است. شبکه های لوله کشی گسترده شهری آب را به ساختمان ها رسانده و آب شرب بهداشتی مورد نیاز ساکنین را در اختیارشان می گذارند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما